miercuri, 16 iulie 2008

Preocuparile sentimentale ale adolescentilor de azi

Azi postez niste procupari sentimentale a unor adolcenti distrusi si usor talambi, preluate dintr-o revista dedicata lor.
!!! A nu se intelege ca vreau sa genelarilez!!!!!
Cand eram si eu mai mic si mai talamb, mai cumparam odinioara revista bravo sau popcorn.
Recent am cumparat popcorn , mai mult de plictiseala decat de citit, si rasfoind revista am dat de sectiune helpline, sectiune in care multi adolescenti isi scriu preocuparile cu speranta de a primi un raspuns la problemele lor.
Ete cateva dintre ele( cu comentul de rigoare):

Ce sa fac? Nu mai am nici cea mai vaga idee!Am 13 ani si vreau sa va cer un sfat.La scoala e un baiat ultra mega dragut si e cu un an mai mare decat mine.dar exista si o problema. de fiecare data cand incerc sa vorbesc cu el, ma blochez si mi se taie respiratia.Din pacate el nici nu stie ca eu exist.As vorbi cu el daca nu ar fi din clasa aia.Mi s-a intamplat in trecut sa imi placa de seful acelei clase si acum ma stiu toti ca fiind o... cum imi spunea el, desi nu are motive pentru ca nu am facut nimic.Am incercat tot ce e posibil sa-i captez atentia, dar nimic.


Papusa mica si sexuasa, desigur, esti putin plecata cu sorcova.
Deci ai 13 ani, uuuuuuuuuuuuuu foarte matura si iti place de unu de 14 ani, ok.La varsta ta iubirea trebuie sa fie ultima preocupare, dar in fie, fiecare cu placerile lui.
Spui ca e din clasa aia? care? cel cu seful, ex-ul tau?
Si cum te cunoaste lumea? ca fiind ce? o pisi, o galusca? o curva( ma indoiesc la 13 ani, sau mai sti, vremurile in care traiesc nu au incetat sa ma surprinda).
Zici ca ai incercat totul sa-i atragi atentia, dar in acelas timp spui ca nu poti sa te apropii de el, no cum soarele tau ai incercat?
Parerea mea, daca crezi ca merita mergi la el in clasa, de fata cu toti si abordeaza-l direct, si daca nu vrea asta e , move on, pregateste-te pentru testele national or something, lasa dreaq iubirea, pitzipoanca mica ce esti.

Am 16 ani si de la revelion ma framanta o intrebare. De fapt mai multe.Mai sunt sau nu virgina, pot sa aflu fara sa ma mai duc la doctor?


Tu esti proasta, la cum gandesti nu stiu cine te-ar fute.No cum pola mea sa nu sti daca mai esti sau nu virgina, poti fi si beata muci si sa-ti amintesti sau sa-ti fi spus cineva ce ai facut la rev.
Ma uimeste prostia de azi.
Vorba unui prieten, cand mergi pe strada si vezi copchile mici si bunicele" uite! viitoarele curve".
Apropo esti blonda?

Am o relatie cu un baiat de un an si jumatate, dar nu ne intelegem bine, ne certam mai tot timpul. Ma iubeste , stiu asta.Si eu il iubesc enorm de mult, dar cu toate astea nu am reusit sa-l fac sa inceteze ostilitatile. El nu ma poate ierta, desi a zis ca ma iubeste si s-a impacat cu mine de mai multe ori.Cum sa fac sa ma caute el, sa nu mai sufar nici eu, pentru ca nu vreau sa-l pierd.


Sunt in ceata , a inteles careva ceva? Fa cum e in tara piticilor? Il vrei dar nu, el te iubeste dar nu? NU EXISTA NICIO RELATIE INTRE VOI, cautati pe altcineva, sau sa nu sara lumea la mine, mergeti mai bine la un psiholog, o da.

Un comentariu:

Anonim spunea...

" Am 16 ani si de la revelion ma framanta o intrebare. De fapt mai multe.Mai sunt sau nu virgina, pot sa aflu fara sa ma mai duc la doctor? " - asta e penala rau =)) nu mai pot :-j .. e cum a fost si aia ..cand le`a scris unu si zicea ca s`a mangaiat ca nu stiu ce cu prietena .. si a intrebat daca aia poate sa ramana gravida .. desi ei nu au facut sex .. doar s`au mangaiat..