vineri, 11 iulie 2008

agariciul raspunde

Pentru inceput sustin ipoteza cum ca tu ai fi gay; si nimic nu o va schimba, doar faptul de ai fi prost.
Bun. Ca sunt sau nu telespectator la emisiunea lui Mircea Badea nu are nici o relevanta, exact cum tu te uiti "nora pentru mama", fiecare cu gusturile lui.
Tu spui de 8 vizitatori, mai verifica, si apropo asta este al 5 blog al meu, eu sunt blogger de acum 3 sau patru ani ; am facut si colaborari precum bloguri mai mari , gen bookblog.ro; asa ca nu ma lua tu( si scriu caml, aceste randuri, imbecilului) cu rating si restul.

Nu ştiu cine v-a informat greşit, dar feromonii nu se opresc nici în părul de la subraţ şi nici în cel pubian, ei sunt nişte secreţii, care asemenea respingătoarei transpiraţii, căreia probabil dumneavoastră nu îi sunteţi străin, sunt eliberaţi pe toată suprafaţa epidermei. Pe lângă asta, nu suntem animale, şi (nu sunt sigur în cazul dumneavoastră) am depăşit perioada în care omul vâna animale lu pietre şi în care puternicele mirosuri emanate de corpul uman erau un simbol al bărbăţiei
Lasa frectia deoparte ca am terminat liceul de biologie si crede-ma, am habar despre ce vorbesc, nu ma lua cu date luate de pe wikipedia.org sau de pe net.
Am ramas surprins la cat de cult si corect scri , dar bauni de prost ce esti ca nu ai inteles metafora sex animalic, sau pentru tine sa zicem chiar o comparatie; si daca tot nu intelegi imagineaza-ti doua mate in calduri.

Ca sfarsit vreau sa spun ca am ramas surprins, cica are sange in cohones , masculul din el a putut sa spuna:

P.S: Şi dacă nu-ţi covine, îmi bag pula în morţii şi răniţii mamei tale! Mă slobozesc pe florile de la mormântu’ lu’ mă-ta! Muri-ţi-ar la intrare de lăbar infect ce eşti
Sincer nu m-a afectat, desi ar fi trebuit sa-mi bag si eu sula in coasta ta, nu meriti, de ce sa ma cobor la nivelul tau, oricat de cult, de deontologic esti( semne de gay) nici macar nu sti sa ma injuri ca omul, se spune in ma-ta si nu mamei tale cat despre restul BAUNI DE PROST SI GAY CE ESTI


PS:
nu era cazul s-o asmuti pe amy asupra mea, amy ai grija in curand Starlight va fi luat la recenzie, deontoloaga mica si sexuasa, nonconformista si razboinic al luminii( este ruda cu Jiji cumva?)

PS2:
astept contraofensiva

Un comentariu:

amc098 spunea...

Vine si contraofensiva...
Nu ma leg de restul articolului, dar ma intereseaza P.S-ul. De fapt, nu ma intereseaza, dar hai sa iti dau peste nas. Mi-e mila de tine si ti le numerotez si acum:
1. Nu m-a asmutit DeBlog pe tine, stai linistit, cred ca el nici nu stie ce comment ti-am lasat.
2. N-ai decat sa imi spui cum vrei, nu ma afecteaza absolut deloc.
3. Pune mana pe dictionar si vezi ce inseamna "recenzie".
4. Cat despre blogul meu... Nici mie nu imi pasa foarte mult de el, dar mi-ai aduce putin trafic. Ma lasa rece.