vineri, 11 iulie 2008

DeBlog.net e gay pana la temelie

ma uit si eu prin blogoree sa vad ce au mai postat neacoshii astia de blogari romanashi si dau de epilarea masculina, prima reactie what the motherfucker is that shit all about(jamuel l jakson type); intrigat am intrat pe blogul unui presupus gay sau o fata cu prea multe issues( stresata, refuzata, sau care are un mistret ca prieten); cica:

Am ales să vorbesc despre chestia asta pentru că în ultima perioadă întâlnesc din ce în ce mai des bărbaţi care refuză în mod deliberat să scape de pilozitatea în exces

ok, deci revin la teorie, ori e gay ori e una nemultumita de carnea de pe piata :)
acum cica motive:

Sunt bărbat: printre cele mai stupide şi mai puerile explicaţii pe care le-am auzit vreodată. Şi dacă eşti bărbat ce? Asta înseamnă că trebuie să ai ceva slinos pe tine? Dacă ai declara că eşti câine, atunci ar fi ok, pentru că evident câinii nu pot şi probabil nu vor să se epileze, iar câinii nu pot face afirmaţii. De aia îşi permit să fie plini de blană şi să miroasă urât când plouă
deci, in primul rand barbatul e barbat, trebuie sa aiba ceva marar pe el, nu suntem dive( vorba aia, divele noastre sunt super sexy, cu burtile si curul lor mare, care mananca ceafa de porc si sarmale), si de miros nu ai auzit de un dush???????

Barba: Nu am multe de comentat aici pentru că şi pe mine mă mai apucă perioade în care îmi las un pic de cioc sau ceva de genul ăsta, dar de aici până la avea barba nerasă de 3 săptămâni e cale lungă. Şi nu-mi imaginez de ce ar putea să îi placă cuiva să se umple de coşuri, să se irite sau să îi rămână ciorba în mustaţă
prietene sau tu( nu se stie am vazut fete cu mustata si barba, no shit, pe bune) esti singur care ai problema asta, ai cosuri si te iriti, naspa, use clerasil( clerasil scoate banii pentru publicitate)

Părul de la subraţ: Asta mi se pare nesimţirea maximă. Să puţi, să transpiri, să dezvolţi o faună dubioasă pe care să le-o arăţi celor din mijloacele de transport în comun de fiecare dată când te ţii de bară. Şi ca tacâmul să fie complet, să mai umblii şi în maieu. Şi soluţia aia cu “îl iau cu foarfeca nu” ţine… tot porc rămâi dacă laşi mărarul mai mult de o săptămână necules.
fiecare cu parerea lui, nu spun si eu il rad din cand in cand, dar ba sau fa, faca tai mararul de sub brat se duc dreaq feromonii, a da, pentru cei care nu stiu parul de sub brat si de la sud de burta retin feromonii nostri corporali, daca ai facut sex vreodata, da sex din ala animalic, in care amandoi transpirati ca la sauna o sa observi diferenta

Părul inghinal: Cunoscut sub numele de floacă… ei bine, aici am putea vorbi cel mai mult. Dar să zicem că dovada împuţiciunii va ieşi la suprafaţă doar în cazul în care ajungi să.. mă înţelegi, cu o duduie. Ia gândeştete aşa: dacă duduia ar poseda acceaşi cantitate de floacă ca şi tine, ţi-ar mai veni să te urci pe ea?

vezi faza cu feromonii, and revin cred ca esti gay

Pilozităţi pectorale şi de pe picoare: Aici încurajez ne-epilatul. În primul rând pentru că ăla de pe burtă şi de pe piept cu benzi de ceară doare ca dracu şi pentru că asta ne deosebeşte de femei (mă rog, de multe deintre ele)
deblog, behai de prost ce esti,

si acum concluzia lui

Dacă nu vrei ca lumea să te considere omul cavernelor, pune dracu mâna pe un aparat d-ăla de ras de unică folosinţă, că e ieftin şi bun, şi dă dracului jos boscheţii de pe tine, chiar dacă eşti bărbat, chiar dacă nu îţi place, chiar dacă ţi-e lene. La urma urmei e o chestie care se numeste respect de sine


deblog am un singur raspuns, esti un gay cu multe probleme, nu ti-ai gasit barbatul potrivit, poate romania sau blogosfera de la noi nu te satisface, eu te invit sa plegi dintre noi, pe alte meleaguri, tati aici nu e de tine, sau poate cine stie esti doar prost



8 comentarii:

amc098 spunea...

Stimate "prieten",
O sa le iau pe rand si ti le si numerotez, pentru ca nu o sa fii in stare sa pastrezi randul.
1. In caz ca nu ai invatat inca, frazele se incep cu litera mare. Nu se schimba regulile dupa tine, asa ca esti pe dinafara.
2. Asa-numitul tau stil, in care incerci sa combini limba romana si un oarecare argou cu engleza, nu e tocmai cel potrivit pentru a te face citit.
3. E ilogic din punct de vedere semantic sa spui "what the motherfucker", plus ca ar fi trebuit sa apara pe acolo si un semn de intrebare. Dar hai sa nu te bag in amanunte de-astea, ca nu o sa mai stii pe ce lume te aflii. Desi nu sunt foarte sigura ca la momentul asta ai o imagine foarte clara asupra acestui lucru.
4. Nu poti sa spui ca e blogul unui "presupus gay", pentru ca el nu vrea sa apara gay si nici nu o face, in afara de tine nu il ia nimeni asa, TU esti cel care presupune asta.
5. DeBlog nu a spus niciodata ca tu, in calitate de barbat, nu trebuie sa ai nici pic de par pe tine, doar a marcat locurile in care ar trebui sa il mai...temperezi.
6. Ai mentionat undeva "vorba aia", care nu are nicio legatura cu restul paragrafului. Conexiunile astea logice sunt cam greu de realizat, nu?
7. De fapt, feromonii se retin pe toata suprafata pielii. E adevarat ca in unele zone se retin mai multi, dar nu are nicio legatura cu pilozitatile. Si diferenta de care aminteai e cea pe care ai mentionat-o: "amandoi transpirati ca la sauna".
8. Cand spune sa te epilezi, nu-ti convine. Cand iti spune sa nu te epilezi...nici atunci nu-ti convine. Omule, tu esti sigur ca stii ce ai in cap? In afara de vid.
9. Nici macar nu s-a legat de blogosfera in articolul ala, asa ca nu stiu ce treaba ai cu asta.
10. Nu cred ca e cazul sa ii spui lui DeBlog "tati aici nu e de tine", pentru ca nu stii despre cine e vorba.

Mai bine pune mana si scrie cateva posturi sanatoase, inainte sa ii critici pe altii care au un oarecare renume. Si invata regulile gramaticii limbii romane. Nu ti-ar strica si o recapitulare in ceea ce priveste engleza.

abissul spunea...

sfaturi de la deontologi, e de bine atunci

AnXiety spunea...

Amy :D

Pot sa iti fac o mica descriere? Punctul meu de vedere evidamente, esti libera oricand sa ma contrazici si chiar te rog daca nu am dreptate.

Esti o persoana organizata, iti place in mod aparte sa te faci inteleasa. Nu iti plac persoanele care nu tin cont de regulile tale si ai niste principii puternic inradacinate. Ai un stil realist, pragmatic de viata si apelezi la logica pentru a iti demonstra ca ai dreptate.

Din punct de vedere fizic, nu esti o frumusete rara, dar consideri ca ai ceva aparte ce te face "placuta". Probabil asta si spui oamenilor care iti spun ca esti frumoasa, "sunt placuta".

Sunt 99% sigur ca il cunosti pe deblog, dar sunt 100% sigur ca si daca nu l-ai cunoaste ai lua aceeasi postura. Iti place dreptate si nu suporti cand nu e aplicata.

Spune-mi cata dreptate am avut.

amc098 spunea...

@ abissul: Daca tu crezi ca e de bine ce am scris, imi pare rau pentru tine.

@ anxiety: Da, sunt organizata.
Imi place intr-un mod aparte sa ma fac inteleasa.
Aici nu e vorba de regulile mele, ci de cele ale gramaticii romane.
Am principii FOARTE puternic inradacinate.
Da, sunt realista si pragmatica. Ti-a scapat sarcasmul meu.
Eu STIU ca am dreptate, nu trebuie sa mi-o dovedesc. Logica o folosesc ca sa le arat celorlalti ca e ca mine.
Ai nimerit-o si la partea fizica, destul de bine - as putea spune.
Ca sa iti refac procentele, ar fi 100% la prima chestie, 200% la a doua.
Intr-adevar, imi place dreptatea si nu suport cand nu e aplicata.

Descrierea e destul de buna... Felicitari pentru compozitie. Spre deosebire de gazda noastra, le ai destul de bine cu limba romana. :)

AnXiety spunea...

Da, intr-adevar, dupa ce am recitit si eu commentul meu nu stiu de ce am scris "regulile tale".

Sarcasmul era acolo by default :)


Si parerea mea e ca Abissul a vrut vizitatori si sa zicem ca i-a facut un fel de trafic lui deblog. Oricum abissul a iesit usor mai sifonat, deci propun sa o lase amandoi asa cum este :P

Si totusi, Amy, imi placi.

AnXiety spunea...

"P.S: Şi dacă nu-ţi covine, îmi bag pula în morţii şi răniţii mamei tale! Mă slobozesc pe florile de la mormântu’ lu’ mă-ta! Muri-ţi-ar la intrare de lăbar infect ce eşti."

Asta a fost o tiganie extrema pe care n-am vazut-o... Asa ceva nu se zice si nu se face. Si nu ca as fi eu un pudic innascut, dar e urat, tiganesc, fara rost, la nervi, aiurea...

Uite aici Amy, ar trebui sa vezi ca nu e drept deblog... Putea sa replice muuuuuult mai galant si finut si era de 10 ori mai de efect. Asa e doar un roman de rand slobod la gura.

Mirel Baiat de Curte spunea...

cata risipa de energie

amc098 spunea...

@ Anxiety: Nu stiu daca ti-ai dat seama, dar eu am scris articolul asta ca sa il critic pe Abissul, nu ca sa ii iau apararea lui DeBlog. Pentru ca le are si el pe ale lui, stiu asta. Poti sa fii sigur ca nu imi place deloc exprimarea aia, ca sa nu spun ca e dezgustatoare. Ai dreptate, putea raspunde intr-un mod cavaleresc, dar nu poti sa spui ca nu e drept. Nu am chef sa stau sa explic valentele cuvantului, asa ca mai bine o lasam balta.
Hai sa ne mutam discutia pe blogurile noastre, ca ii facem trafic degeaba stimabilului nostru "prieten" aici de fata.

@ Otto: Asa e, dar in anumite momente chiar nu am alta ocupatie.