miercuri, 23 iulie 2008

de ce fumez






Multi ma intreaba de ce fumez.Unii sunt revoltati de faptul ca fumez, altii s-au resemnat.

Fumez pentru ca, dupa o zi grea simnt nevoia de o tigara.
Fumez pentru ca, imi place gustul de tutun.
Fumez pentru ca, o tigara merge bine dupa o masa copioasa.
Fumez pentru ca, imi permit sa-mi cumpar tigari.
Fumez pentru ca, ma calmeaza.
Fumez pentru a arde din timpul unei zile plicticoase.
Fumez din prostie.
Fumez pentru ca, o cafea cere o tigara.
Fumez pentru ca, pe alocuri e trendy.
Fumez din lipsa de ocupatie.
Fumez alaturi de prieteni.
Fumez pentru ca asa vreau.
Fumez pentru ca, e un drog care da dependenta.
Fumez pentru ca pot.

Si lista poate continua, dar cred ca am identificat motivele pentru care eu fumez; cine are o problema cu asta este liber sa-si exprime parerea.

Tu de ce fumezi?

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bloggeri din Brasov organizeaza un mars in memoriam victimelor strazii. Mai multe detalii